Microsoft 365-beveiliging: u hebt berichten in quarantaine
Je ontvangt een bericht dat een mail in QUARANTAINE is geplaats zoals in het voorbeeld onderaan.
Vanaf ontvangst heb je nu 15 dagen om te reageren, hierna zal de mail onherroepelijk verwijderd worden.
- Controleer of je de afzender herkend.
- Is het onderwerp relevant voor de afzender.
Is aan de 2 voorwaarden voldaan kan je via de knop Vrijgave aanvragen de mail uit quarantaine laten halen door de helpdesk.
Blijkt de afzender totaal onbekend maar is het onderwerp wel relevant contacteer dan de helpdesk voor verder onderzoek.
Ben je zeker dat het een kwaadaardige mail betreft kan je op de knop afzender blokkeren klikken.
In dit geval komt de afzender uit Japan en met dit onderwerp is de mail gegarandeerd kwaadaardig.
Related Articles
Externe gebruiker kan niet aansluiten
Problemen kunnen ontstaan wanneer een externe gebruiker reeds over een Microsoft account beschikt bij zijn eigen organisatie. Hierbij kan het gebeuren dat een gebruiker als enige in een vergadering verschijnt terwijl er toch reeds anderen aanwezig ...
Zoho Vault App installeren op je smartphone
Vault App installeren (stappen uit te voeren op je smartphone) Om de app op een Android toestel te installeren scan onderstaande QR code, zoek naar 'Zoho Vault' in je Play Store of volg deze link: ...