Outlook Online Copy/Paste werkt niet
- Klik op de 3 puntjes rechtsbovenaan je browser venster en selecteer Settings/Instellingen in het uitklapmenu.

- Navigeer naar Privacy and Security aan de linker zijde en klik op Site settings.

- Klik View site permissions and data stored across sites, zoek Outlook in de rechterbovenhoek, open het uitklapmenu door op het driehoekje te klikken.

- Scroll naar beneden tot Clipboard/Klembord, selecteer Allow/Toelaten uit het uitklapmenu aan de rechterzijde.

- Sluit je browser volledig af, hierna zou het knippen/plakken terug moeten werken in Outlook Online.
Related Articles
Externe gebruiker kan niet aansluiten
Problemen kunnen ontstaan wanneer een externe gebruiker reeds over een Microsoft account beschikt bij zijn eigen organisatie. Hierbij kan het gebeuren dat een gebruiker als enige in een vergadering verschijnt terwijl er toch reeds anderen aanwezig ...
Geen toegang tot de Public
Krijg je onderstaand scherm of een gelijkaardige boodschap. Probeer dan eerst de geschiedenis van je browser te wissen en probeer opnieuw. Weet je niet hoe je dit doet kijk dan even in de help sectie van je browser. Lukt het dan nog steeds niet ...
Ondertekenen met EUid
De ondertekenaar ontvangt onderstaande mail met het verzoek om een document te ondertekenen. Klik op Beginnen met ondertekenen. Kies in het selectievakje welke dienst je wil gebruiken, in dit voorbeeld hebben we voor de Belgische eID gekozen. Klik op ...