Geen toegang tot de Public
Krijg je
onderstaand scherm of een gelijkaardige boodschap.

Probeer dan
eerst de geschiedenis van je browser te wissen en probeer opnieuw.
Weet je
niet hoe je dit doet kijk dan even in de help sectie van je browser.
Lukt het
dan nog steeds niet gebruik dan een InPrivate venster.
Knip en plak de onderstaande link in je browser:
https://sensoa.sharepoint.com/public/public
Related Articles
Public, een permanente koppeling maken
Wanneer je ‘Koppeling Kopiëren’ selecteert in de Public krijg je de standaard optie voor ‘Iedereen met de koppeling’. Dit genereert echter een link die 60 dagen actief blijft, dit is doorgaans te kort om in documenten te verwerken. In documenten dien ...
Public, een tijdelijke koppeling maken
Een tijdelijke link gebruik je in bv. mails naar externen, in documenten gebruik je altijd permanente links. Wanneer je ‘Koppeling Kopiëren’ selecteert in de Public krijg je de standard optie voor ‘Iedereen met de koppeling’. In mails is het altijd ...
Aanmelden met USB Security key
In de situatie dat er geen andere manieren meer zijn om je aan te melden dan heb je nog altijd de optie om voor een USB Security key te kiezen. Yubikey Je kan deze terugvinden in je postvak aan de binnenzijde van het deurtje, !!! leg deze steeds ...
Outlook Online Copy/Paste werkt niet
Klik op de 3 puntjes rechtsbovenaan je browser venster en selecteer Settings/Instellingen in het uitklapmenu. Navigeer naar Privacy and Security aan de linker zijde en klik op Site settings. Klik View site permissions and data stored across sites, ...
Microsoft 365-beveiliging: u hebt berichten in quarantaine
Je ontvangt een bericht dat een mail in QUARANTAINE is geplaats zoals in het voorbeeld onderaan. Vanaf ontvangst heb je nu 15 dagen om te reageren, hierna zal de mail onherroepelijk verwijderd worden. Controleer of je de afzender herkend. Is het ...